Cum cream cel mai bun mediu pentru camera copilului

Felicitari! Veti avea un copil! Dar un copil este mai mult decat scutece si biberoane; De asemenea, veti avea nevoie de un spatiu adaptat noului membru al familiei. Si luand in considerare faptul ca exista multe alte cheltuieli rezultate din incorporarea acestei noi persoane mici in viata voastra, va trebui sa echilibrati decorarea camerei copilului cu bugetul. De aceea am venit cu aceste idei economice pentru a decora camera copilului. Copilul si buzunarul dvs. va vor multumi!

Cum sa iluminezi camera copilului

Lumina naturala este o binecuvantare in orice camera si, daca sunteti destul de norocosi sa aveti o fereastra mare, profitati de ea. Desigur, in primele luni, copilul doarme in marea majoritate a timpului, iar in timp ce unii recomanda sa doarma pe intuneric, idealul este de a genera modalitati de a alimenta camera in orice moment al zilei.

In ceea ce priveste lumina artificiala, artefactul joaca adesea un rol-cheie in stilul de decorare pe care il alegeti. Exista modele frumoase care va permit sa creati un climat incredibil. Cel mai bun lucru pentru camera copilului este o lampa cu pandantiv care da o iluminare difuza generala si folositi-o cu o lampa pe perete, in general cu lumina mai slaba pentru a reduce intensitatea in anumite momente ale zilei.

Cum decoram camera copilului

O idee buna este sa va ganditi la un anumit stil sau motiv. Animale, printese, stele, jucarii, trenuri etc.

Inainte de a incepe sa cumparam lucruri, am definit stilul de decorare dorit: romantic, basm, clasic, minimalist, sportiv, romantic, boho sau o tema speciala pe care doriti sa o imersati in primii ani de viata. Este modul de a gandi un spatiu intr-un mod integru si, cu putine elemente, pentru a atinge ceea ce vrem.

Un stil foarte modern, care poate fi adaptat la cresterea copilului, este nordic sau scandinav. Detalii albe, lemn si simplitate. Magia va fi in detalii.

Un design cu nori pe perete, de exemplu, va transforma o camera alba intr-un spatiu distractiv. Alte elemente decorative, cum ar fi ghirlande, baloane, lampi si / sau textile vor completa o camera cu stil vesel.

 

Scalp uscat? Incearca aceste remedii naturale simple

Multi oameni experimenteaza disconfortul unui scalp uscat. Nu te considera a fi singurul suferind!

Scalpul contine glandele sebacee care produc ulei pentru a-l mentine hidratat. Atunci cand productia de ulei este redusa, scalpul devine prea uscat.

Acest lucru poate aparea din mai multe motive. Unele cauze comune includ eczema, deficiente alimentare, infectii ale scalpului, expunerea la frig si vreme uscata, samponarea parului prea des si utilizarea produselor de ingrijire a parului care contin alcool.

Un scalp uscat poate provoca mancarime, roseala si iritatii si poate face parul sa para uscat si plictisitor. Lipsa de umiditate adecvata poate, de asemenea, sa slabeasca foliculii de par si chiar sa creasca pierderea parului. Deci, este important sa tratezi problema de indata ce o observi.

Din fericire, exista multe remedii simple si eficiente pentru a restabili umezeala scalpului si a trata uscarea.

Iata cele mai bune remedii pentru scalpul uscat:

1. Masaj cu ulei cald
Un masaj cu ulei cald este cel mai bun si eficient mod de a restabili umezeala pierduta si de a trata scalpul uscat. Masajul cu ulei incurajeaza producerea naturala a uleiului, imbunatateste circulatia sangelui in foliculi si scalp, si asigura nutrientii esentiali pentru scalp.

2. Aloe Vera
Aloe vera este un alt remediu foarte eficient pentru un scalp uscat. Deoarece aloe vera este un hidratant grozav pentru piele, il puteti utiliza pentru a preveni si tratarea scalpul uscat.

3. Miere
Mierea este, de asemenea, un remediu bun pentru un scalp uscat si mancarime. Proprietatile antimicrobiene ale mierei pot ajuta la distrugerea oricaror microbi daunatori prezenti in scalp si la reducerea riscului de infectare.

4. Otet de cidru de mere
Otetul de cidru de mere este un tratament excelent pentru un scalp uscat sau mancarime, mai ales daca problema se datoreaza psoriazisului, eczemelor sau matretei.

5. Avocado
Un alt fruct care poate ajuta la combaterea scalpului uscat si mancarime este avocado.

Avantaje aplicare oja semipermanenta Lila rossa

Manichiura si pedichiura cu oja semipermanenta au reprezentat o revolutie in ceea ce priveste ingrijirea unghiilor, fiind unul dintre tipurile preferate de manichiura pentru toti utilizatorii odata ce au incercat-o.

In primul rand, este convenabil sa se faca diferenta intre manichiura cu gel, care este alt tip de manichiura, si manichiura semipermanenta, despre care vom vorbi aici. Deci, daca nu ati avut ocazia sa experimentati manichiura cu oja semipermanenta Lila rossa, iata cateva dintre avantajele sale pentru a va decide o data pentru totdeauna.

Oja semipermanenta Lila rossa confera unghiilor stralucire, fara sa-si piarda intensitatea. Pe de alta parte, aceasta manichiura, spre deosebire de alte tipuri de manichiuri, confera duritate celor care au unghii slabe sau fragile.

In ceea ce priveste optiunea pentru aceasta tehnica, specialistii afirma ca aceste smalturi au o rezistenta ridicata, au o durabilitate de aproximativ 21 de zile de smalt intact, ofera stralucire unghiilor si exista tonuri stralucitoare sau mate. In mod specific, acest tip de tratament consta in unirea lacurilor semipermanente cu lacuri traditionale. Modul de uscare este printr-o lampa cu lumina UV sau LED care intareste instantaneu unghia.

Unul dintre principalele avantaje ale manichiurii semipermanente este durata, pentru ca, spre deosebire de lacul conventional, oja semipermanenta Lila rossa dureaza doua pana la trei saptamani. Datorita rezistentei gelului semipermanent, va puteti desfasura activitatile de zi cu zi, fara teama de a vedea cum oja se decojeste, sau cum dispare treptat, asa cum este cazul cu lacul traditional.

Atat manichiura semipermanenta cat si pedichiura semipermanenta sunt inofensive atata timp cat nu abuzam, asa cum se intampla cu lacul traditional.

Pe scurt, trebuie sa tinem cont in orice moment ca este important sa mergeti la un centru de manichiura de calitate, astfel incat oja semipermanenta sa fie aplicata corect. In cazul aplicarii acasa, trebuie sa se faca cu marci care ofera garantie completa. Astfel, unghiile vor fi perfect protejate si ingrijite pentru mai mult timp.

 

 

Exercitii care vor prelugi viata cainelui dvs.

Cainii au nevoie de exercitii zilnice, indiferent de varsta si rasa. O rutina buna de exercitii, combinata cu o dieta bine echilibrata si nutritiva, va mentine prietenul fericit si sanatos pentru anii urmatori.

Lipsa exercitiilor fizice poate duce la obezitate, ceea ce creste riscul unor afectiuni de la diabet la artrita.

De asemenea, cainii care nu au un exercitiu regulat pot suferi de o varietate de probleme comportamentale, inclusiv comportamente distructive cum ar fi latratul, sapatul.

Pentru a lasa prietenul canin sa se bucure mai mult de viata, cea mai buna optiune este sa ii dati o multime de exercitii fizice si de activitate. Nu omiteti folosind scuze, cum ar fi ca prea rece sau cald afara, zilele devin mai scurte sau nu aveti timp. Faceti-o o prioritate de care atat dvs. cat si animalul dvs. de companie va veti bucura.

1.Mersul pe jos
Luand cainele cu dvs. la o plimbare de zi cu zi este o modalitate foarte buna de a incepe un program sanatos de viata.

O plimbare regulata este unul dintre cele mai bune exercitii pentru animalul dvs. de companie. Poate ajuta la combaterea obezitatii si este benefica pentru sistemul digestiv al animalului, ajutand chiar si la ameliorarea constipatiei.

2. Alergare
Luati cainele la o alergare sau jogging – este un exercitiu grozav pentru animalul de companie.
Alergatul poate ajuta la cresterea rezistentei si intarirea muschilor. De asemenea, este bun pentru combaterea obezitatii.

3. Inot
Inotul este un exercitiu bun pentru a imbunatati forta si tonul musculaturii cainelui. De asemenea, promoveaza sanatatea cardiovasculara si imbunatateste rata metabolica. Acest exercitiu cu impact redus este, de asemenea, usor pentru articulatiile cainelui dvs. Pentru puii si cainii mici, puteti pune putina apa in cada si aveti o piscina instantanee!

4. Joaca
Un joc simplu poate ajuta, de asemenea, cainele sa obtina o doza zilnica de exercitiu fizic. Acest joc tine cainele activ si ajuta la eliberarea energiei.

Aruncati jucaria pe teren si incurajati-va cainele sa ridice jucaria si sa o aduca la dvs. Rasplatati-l de fiecare data cand o face corect.

 

 

Instagram Direct este noua aplicatie de mesagerie instant

Postati in mod activ pe Instagram, dar doriti sa intrati in contact privat cu alti utilizatori? Daca da, Instagram Direct este ceea ce veti dori sa utilizati.

Se pare ca Facebook are o strategie clara. Nu se teme sa reproduca aplicatii in cadrul sistemului pe care il controleaza, si in ciuda faptului ca a dominat mesageria instant cu WhatsApp si Facebook Messenger, a aparut un nou rival. Se numeste Instagram Direct si dupa cum va puteti imagina, se bazeaza pe reteaua sociala populara de fotografii, dar se concentreaza pe comunicatiile personale si private. Poate cea mai mare asemanare cu Snapchat. Inca o data!

Instagram Direct este o functie de mesagerie particulara pentru aplicatia populara de partajare a fotografiilor, Instagram. Permite utilizatorilor sa partajeze fotografii, clipuri video sau doar mesaje text simple cu un singur utilizator sau cu mai multi utilizatori, ca parte a unui grup.

Plecand de la camera

La fel ca Snapchat,Instagram Direct incepe in interfata camerei noastre si acolo putem sa facem poze pentru a le trimite prietenilor nostri. Acum are sens extensia Instagram care a fost lansata cu cateva zile in urma, in care puteam raspunde la contactele noastre folosind propriile fotografii.

Separarea partii private de cea publica

Aceasta este aceeasi miscare pe care Facebook a efectuat-o atunci cand a lansat Facebook Messenger si a fortat utilizatorii care au dorit sa-l foloseasca in continuare pentru ca aplicatia sa fie instalata separat.

Intentia dezvoltatorilor este de a crea o experienta mai buna prin separarea zonelor private si publice ale utilizatorilor. Și pentru a incuraja descarcarea aplicatiei se vor aplica filtre exclusive care nu vor fi in aplicatia curenta Instagram; printre ele, cel care mareste dimensiunea gurii noastre, oferind aspecte destul de comice asa cum se vede in imagini.

Puteti raspunde inapoi la un mesaj Instagram Direct cu fotografii, clipuri video sau text simplu asa cum ati proceda in orice alta aplicatie de mesagerie privata. Toate raspunsurile la mesaje apar ca bule, astfel incat sa puteti urmari cu usurinta impreuna cu conversatia.

 

 

Iarna se apropie, care sunt cele mai frecvente boli si cum le prevenim

Iarna este foarte aproape si stim ca acest sezon se caracterizeaza in principal prin scaderea temperaturii si prin cresterea bolilor respiratorii, cum ar fi raceliile, gripa si bronsita.

Unele masuri preventive ne vor ajuta sa reducem riscul de infectie.

Nu este nimic mai enervant, decat sa mergem la lucru bolnavi, deci va oferim cateva sfaturi pentru a va impiedica sa va imbolnaviti in acest moment al anului.

Cele mai frecvente boli in sezonul de iarna sunt respiratorii si au legatura cu frigul, cu toate acestea, ceea ce ne face rau, sunt schimbarile bruste de temperatura, si mediile cu oameni bolnavi, nu frigul in sine.

Gripa si raceala comuna sunt infectii respiratorii care se vindeca fara a fi nevoie de tratament. Faringita este o infectie bacteriana sau virala in gat si necesita utilizarea antibioticelor.

Bronsita este inflamatia bronhiilor, provoaca dificultati in respiratie si acumulare de mucus. Tratamentul este necesar pentru ameliorarea simptomelor.

Pneumonia, este cea mai delicata afectiune respiratorie, apare ca urmare a infectiilor virale, bacteriene sau fungice. Este nevoie de medicatie si tratament special, deoarece consecintele pot fi fatale.

1. Mai bine nu riscati, protejati-va

2. Spalati-va mainile in repetate ocazii in timpul zilei.

3. Aerisiti casa si schimbati lenjeria de pat o data pe saptamana.

4. Consumati alimente bogate in vitaminele A si C (fructe si legume cum ar fi portocala, morcov, broccoli si guava)

5. Evitati mediile cu fum de tigara.

6. Incercati sa nu va expuneti la schimbari de temperatura.

7. Consumati o multime de lichide si exercitii care va ajuta sa va intariti sistemul imunitar.

8. Consumati multe lichide; fara a lua in considerare bauturile industriale ca lichide (sucuri, bauturi racoritoare etc.)

9. Dormiti o medie de 8 ore.

10. Nu va expuneti la rece (dimineata si noaptea) cu capul descoperit.

Amintiti-va sa va incalziti si sa va bucurati de iarna fara complicatii.

Ce culori e bine sa alegem pentru camera copiilor

Culoarea este un aliat puternic atunci cand vine vorba de stimularea caracterului unui copil si este esential sa stim care sunt cele mai bune culori pentru fiecare. Amestecul de culori mai intense va da un indiciu mai silentios, in timp ce culorile neutre ii vor ajuta cei mai activi sa se relaxeze.

De asemenea, putem folosi culoarea pentru a imparti acelasi spatiu in medii diferite pentru a efectua diferite activitati si, astfel, pentru a profita la maximum de casa noastra.

Culorile intr-o camera pentru copii

Expertii de decorare sfatuiesc sa alegem cu atentie intervalul cromatic al acestor spatii, deoarece culoarea aleasa poate influenta starea de spirit a copiilor. De aceea, recomanda pictarea peretilor in culori pastelate, deoarece ele adauga luminozitate si caldura.

Nuantele din gama de roz sunt cele mai potrivite pentru decorarea camerelor pentru fete, deoarece acestea transmit calm, bunatate si afectiune. Roz a fost asociat cu caracteristici feminine. Aceasta culoare combina cele mai bune dintre cele doua parti ale rotii de culoare. Pe de o parte aduce relaxare si pe de alta parte forta si energie. Desi totul depinde de nuanta rozului deschis. Cu cat este mai deschis, cu atat este mai relaxant. Dar, de obicei, este o culoare care invita la relaxare, calm si afectiune. Mediile vopsite cu aceasta culoare dobandesc nuante delicate care pot fi absorbite de locuitorii acelui dormitor.

Dormitoarele pentru copii sunt de obicei decorate in gama de verde si albastru: nu numai ca au un efect relaxant, dar transmit si seninatate si calm. Culoarea albastra din dormitor pentru copii a fost intotdeauna asociata cu caracterul masculin. Știti, roz pentru fete, albastru pentru baieti. Și, desi este un cliseu plictisitor, culoarea albastra a camerelor pentru copii este un mare succes. Este o culoare care promoveaza calmul si linistea. De asemenea, are un mare avantaj si este faptul ca o culoare care se afla in partea rece a cercului cromatic face spatiile mici, vizual mai mari. Iata cateva exemple de dormitoare pentru copii decorate si vopsite in albastru.

Verde este o alta culoare foarte reusita pentru a picta si a decora un dormitor pentru copii. De fapt, pentru orice incapere, deoarece este o culoare care este asociata cu natura, este proaspata si relaxanta. In plus, cromoterapia atribuie alte calitati excelente care le calmeaza spiritul, reduce tensiunea, transmite securitatea si promoveaza activitatea cerebrala. Combinata cu alb si cu lumina naturala, culoarea verde este foarte potrivita pentru decorarea camerelor pentru copii.

Daca vrem o camera pentru copii sau copii foarte mici, cea mai buna nuanta este alb, deoarece este culoarea puritatii. Combinatiile unui perete de culoare intensa si celelalte albe sunt foarte bune.

Cum sa joci Slither.io: trucuri si detalii cheie

Slither.io este un joc popular, o varianta imbunatatita a jocului „Snake” pe care multi dintre noi l-au jucat pe calculatoare, telefoane si il transforma intr-o versiune multiplayer online a jocului, cum ar fi agar.io.

Am actualizat acest lucru cu mai multe sfaturi si trucuri Slither.io, noi skin-uri Slither.io pe iPhone, noi achizitii de aplicatii si detalii importante despre hack-urile Slither.io.

Puteti descarca Slither.io pentru iPhone, iPad si Android. Jucatorii pot juca, de asemenea, slither.io pe web intr-un browser.

Vom trece prin lucrurile pe care trebuie sa le cunoasteti despre aceasta populara aplicatie, de la numele de utilizator si de unde sa descarcati sfaturi si trucuri pentru a creste si a supravietui in Slither.io.

Jocul Slither.io este destul de simplu.

  • Accesati adresa web Slither.io pe un computer desktop sau descarcati jocul din magazinul Apple sau Google Play de pe dispozitivele mobile.
  •   Selectati un nume de utilizator. Odata ce va conectati, veti ateriza pe o placa neagra ca un vierme colorat mic.
  • Obiectul jocului – consuma puncte colorate situate in jur pentru a deveni un sarpe mai lung, evitand in acelasi timp si alti serpi. Spre deosebire de Agario, dimensiunea sarpelui in Slither.io nu iti ofera un avantaj. De fapt, orice sarpe de orice dimensiune poate sa te omoare. Daca te intalnesti cu ei, te transformi intr-o linie masiva de puncte colorate.
  • Miscarea in joc este simpla. Pe computere, tine apasate sagetile stanga sau dreapta pentru a naviga in jur. Pe mobil, atinge degetul o data in directia pe care doresti sa o muti.

La inceput, pur si simplu doar vrei sa mananci cat de mult poti pentru a-ti creste marimea, dar stai departe de serpii mai mari!

Cand atingi o anumita dimensiune, incearca sa-i pacalesti pe ceilalti serpi sa alerge in tine, ca sa poti manca punctele in care se transforma. O modalitate de a face acest lucru este de a planifica o capcana. Cu ajutorul strategiei de infasurare, gasiti in esenta un sarpe mai mic langa dvs. si incercati sa va inconjurati in jurul acestuia, astfel incat acesta sa nu aiba alta optiune decat sa se intalneasca cu dvs.

Este cafeaua buna pentru sanatate? Iata ce sun studiile!

Multi oameni vorbesc despre posibilele daune ale consumului de cafea. Interesant este faptul ca cercetari mai recente au schimbat totul si au constatat ca un consum moderat de cafea poate avea de fapt beneficii pentru sanatate. Multe studii recente nu au identificat nici o legatura intre boala de inima si cafea. Acest lucru ii face pe oameni sa intrebe: „Este o cafea buna pentru mine?” Sa aflam mai multe despre asta.

Posibile beneficii pentru sanatate

Exista multe conceptii gresite legate de consumul de cafea, dar noi studii au constatat ca un consum moderat de cafea poate imbunatati sanatatea cardiovasculara si poate reduce mortalitatea globala. Cu toate acestea, totul se rezuma la cat de mult beti si cat de des. Totusi, aici sunt cateva avantaje posibile pentru sanatate, inclusiv includerea de cafea in dieta dumneavoastra.

1. Poate imbunatati starea de spirit

Pentru atatia oameni, consumul unei cesti de cafea este modalitatea cea mai buna de a deveni mai energici dimineata. Multi oameni nu isi pot imagina sa isi inceapa ziua fara o ceasca de cafea. Motivul este ca, cafeaua poate ajuta la cresterea productiei de dopamina, ceea ce ne face sa ne simtim mai bine. Unele studii arata, de asemenea, ca un consum zilnic de cel putin patru cani de cafea va face cu 20% mai putin sensibili la depresie. Un alt studiu a aratat ca persoanele care beau cafea sunt mai putin susceptibile de a incerca sa se sinucida.

2. Poate preveni diabetul

Exista unele dovezi care sugereaza ca, consumatorii de cafea sunt mai putin susceptibili de a dezvolta diabet zaharat de tip 2, in special in comparatie cu cei care nu beau deloc cafea. Beneficiul provine din multe ingrediente din cafea care scad nivelul zaharului din sange. Ce anume cauzeaza acest efect nu este cunoscut, dar cercetatorii cred ca motivul nu este cafeina, deoarece cafeaua decafeinizata functioneaza mai bine la scaderea nivelului de zahar din sange. Acest lucru se poate datora antioxidantilor gasiti in cafea.

3. Poate ajuta la arderea grasimilor

Exista un motiv pentru care cofeina face parte din aproape fiecare supliment de ardere a grasimilor. Stimuleaza sistemul nervos si ajuta la arderea grasimilor. Unele studii au descoperit ca, cofeina poate contribui, de asemenea, la cresterea ratei metabolice cu 3-11%, ceea ce va va ajuta din nou sa pierdeti mai mult in greutate. Este cafeaua buna pentru dvs.? Da, se datoreaza faptului ca o ceasca de cafea in fiecare zi poate ajuta la arderea grasimilor si la mentinerea unei greutati sanatoase.

4. Poate stimula sanatatea cardiovasculara

Un studiu realizat de Harvard arata ca consumul a cel putin 2 cesti de cafea pe zi poate ajuta la scaderea riscului de insuficienta cardiaca. Unele studii sugereaza ca persoanele care beau patru cesti de cafea pe zi sunt cu 11% mai putin predispuse sa faca fata insuficientei cardiace. Daca includeti si ceai verde in rutina dumneavoastra, veti avea si un risc mai scazut de accident vascular cerebral si boli cardiovasculare. Studiile arata ca aceste efecte sunt mai proeminente la femei comparativ cu barbatii.

5. Poate imbunatati performantele fizice

Multe suplimente de antrenament includ si cofeina, si aceasta se datoreaza in principal faptului ca exista unele dovezi care sugereaza ca cafeina poate imbunatati performanta fizica. Obtineti rezultate similare atunci cand beti cafea pentru a creste aportul de cafeina. Cafeina se spune ca functioneaza prin stimularea sistemului nervos central si prin promovarea defalcarii grasimii din organism. In acelasi timp, cofeina declanseaza eliberarea de adrenalina, care pregateste corpul pentru efort intens fizic. Unele studii au descoperit ca cafeina poate imbunatati performanta dvs. fizica cu 11-12% in medie. Aceasta implica faptul ca o ceasca de cafea puternica cu aproximativ o ora inainte de antrenament va poate ajuta sa lucrati mai bine in sala.

Dieta mediteraneana: Ce mancam?, Cum mancam?, Cand mancam?

Nutritia dvs. este definita de raspunsurile la trei intrebari simple: Ce mancam?, Cum mancam?, Cand mancam?

In timp ce majoritatea conversatiilor despre nutritie se concentreaza pe prima intrebare, „cum” si „cand” sunt la fel de importante pentru digestia si bunastarea noastra. Avand atat de multe recomandari care plutesc in jurul nostru, poate fi dificil sa decideti ce tip de masa este cel mai potrivit pentru dvs. Ar trebui sa mancati mese mici, frecvente? Ar trebui sa mancati mai repede? Ar trebui ca micul dejun sa fie cea mai importanta masa a zilei?

Dieta mediteraneana

Cercetarile privind nutritia sunt adesea contradictorii. Pe langa revizuirea studiilor, poate fi util sa luati o nota din obiceiurile inradacinate in traditia culturala a celor mai sanatoase populatii din lume. Traditiile dietetice din regiunea mediteraneana a Europei sunt sustinute de medici si dieteticieni, datorita beneficiilor exemplare ale dietei mediteraneene.

Persoanele din sudul Europei mediteraneene au cele mai mici indicii de masa corporala (denumite in mod obisnuit IMC – o masura a grasimii corporale bazata pe inaltimea si greutatea persoanei). Procentul indivizilor supraponderali si obezi creste incremental in continuare spre nord pe continent. Aceste constatari ridica intrebarea: Oamenii din Marea Mediterana sunt atat de sanatosi din cauza a ceea ce mananca? Sau „cand” (cateva gustari) si „cum” (cea mai mare masa la mijlocul zilei) la fel de importanta?

Numeroase studii au aratat ca dieta mediteraneana poate duce la scaderea in greutate si la prevenirea atacurilor de cord, a accidentelor vasculare cerebrale, a diabetului de tip 2 si a deceselor premature.

In ce consta:

  • Consumati: Legume, fructe, nuci, seminte, leguminoase, cartofi, cereale integrale, paine, ierburi, condimente, peste, fructe de mare si ulei de masline extra virgin.
  • Consumati in mod moderat: pui, oua, branza si iaurt.
  • Consumati rar: Carne rosie.
  • Nu consumati: Bauturi indulcite cu zahar, zaharuri adaugate, carne prelucrata, cereale rafinate, uleiuri rafinate si alte alimente foarte prelucrate.